Carmel beoogt met haar inkoopbeleid op een transparante, betrokken en integere manier in te kopen en aanbestedingen uit te voeren.
De afdeling Inkoop geeft vorm aan het inkoopbeleid binnen Carmel. De afdeling houdt zich onder meer bezig met:
Carmel streeft naar rechtmatige en verantwoorde besteding van publieke gelden en leeft daarbij de relevante wet- en regelgeving na. Als publiek orgaan houdt Carmel zich aan de Europese richtlijnen en publiceert daaruit voortvloeiende aanbestedingen via TenderNed.
Stichting Carmelcollege hecht veel belang aan duurzaamheid door heel bewust sociale- en milieuaspecten mee te nemen in het inkoopproces. Tijdens aanbestedingstrajecten schenken we aandacht aan duurzaamheidsaspecten, bijvoorbeeld door toetsing op duurzaamheidscriteria en het monitoren van aangeboden duurzaamheidsoplossingen. Ook heeft Carmel oog voor onderwerpen als arbeidsintegratie, arbeidsomstandigheden en social return. We stimuleren, waar mogelijk en doelmatig, de participatie van arbeidsgehandicapten in het arbeidsproces.
Op alle overeenkomsten zijn de algemene inkoopvoorwaarden van Stichting Carmelcollege van toepassing. Door het uitbrengen van een offerte geef je aan deze algemene inkoopvoorwaarden te accepteren. > Download onze algemene inkoopvoorwaarden. > Download onze algemene voorwaarden dienstverlening.
Heb je na het lezen van deze informatie nog vragen? Neem dan contact op met team Huisvesting & Facilities, afdeling Inkoop via 074 - 245 55 55 of via inkoop@carmel.nl.