Carmel
Twitter LinkedIn Facebook YouTube
Open Search 
  • Menu
Open Search 
  • Carmel
    • Organisatie
    • Vacatures
    • Identiteit
    • Thema's
    • Contact
  • Nieuws
    • Nieuws en publicaties
    • Carmel agenda
  • Scholen
  • Werken bij
    • Jouw sollicitatie
    • Arbeidsvoorwaarden
    • Loopbaanbeleid
    • Ontdek de kracht van Carmel
    • Opleidingsscholen
    • Hybride professional
    • Vacatures
    • Ons scholingsaanbod
  • Intranet
  • Home
Close
Carmel » Thema's » Inkoopmanagement
  • Organisatie
  • Vacatures
  • Identiteit
  • Thema's
  • Contact

Inkoop

Carmel beoogt met haar inkoopbeleid op een transparante, betrokken en integere manier in te kopen en aanbestedingen uit te voeren.

De afdeling Inkoop geeft vorm aan het inkoopbeleid binnen Carmel. De afdeling houdt zich onder meer bezig met:

  • het inkoop- en aanbestedingsbeleid van Stichting Carmelcollege. Hierin is vastgesteld hoe Carmel doelmatig, rechtmatig en professioneel zaken doet met haar leveranciers;
  • de ontwikkeling en het beheer van het inkoopactieplan, inkoophandboek, inkoopbestelsysteem en de aanbestedingskalender;
  • het adviseren bij meervoudig onderhandse aanbestedingen en het begeleiden van Europese aanbestedingen;
  • een adequate uitvoering van leveranciers- en contractmanagement, waaronder het centraal beheren van contracten;
  • jaarlijkse inkoopdiagnoses. Wij maken deze inzichtelijk voor Carmelinstellingen, op basis van de spend van alle Carmelscholen.

Carmel streeft naar rechtmatige en verantwoorde besteding van publieke gelden en leeft daarbij de relevante wet- en regelgeving na. Als publiek orgaan houdt Carmel zich aan de Europese richtlijnen en publiceert daaruit voortvloeiende aanbestedingen via TenderNed.

  • TenderNed voor ondernemingen

Duurzaamheid/Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen

Stichting Carmelcollege hecht veel belang aan duurzaamheid door heel bewust sociale- en milieuaspecten mee te nemen in het inkoopproces. Tijdens aanbestedingstrajecten schenken we aandacht aan duurzaamheidsaspecten, bijvoorbeeld door toetsing op duurzaamheidscriteria en het monitoren van aangeboden duurzaamheidsoplossingen. Ook heeft Carmel oog voor onderwerpen als arbeidsintegratie, arbeidsomstandigheden en social return. We stimuleren, waar mogelijk en doelmatig, de participatie van arbeidsgehandicapten in het arbeidsproces.

Algemene inkoopvoorwaarden

Op alle overeenkomsten zijn de algemene inkoopvoorwaarden van Stichting Carmelcollege van toepassing. Door het uitbrengen van een offerte geef je aan deze algemene inkoopvoorwaarden te accepteren.

> Download onze algemene inkoopvoorwaarden.
> Download onze algemene voorwaarden dienstverlening.

Heb je na het lezen van deze informatie nog vragen? Neem dan contact op met team Huisvesting & Facilities, afdeling Inkoop via 074 - 245 55 55 of via inkoop@carmel.nl.

Naar boven

Bezoekadres

Drienerparkweg 16
7552 EB  Hengelo (OV)

Postadres

Postbus 864
7550 AW  Hengelo (OV)

Telefoon

Telefoon: 074 - 245 55 55
Fax: 074 - 243 02 44

Privacy statement

E-mail

Algemeen: info@carmel.nl
Pers: f.hoogendijk@carmel.nl

Meer contactgegevens

Twitter LinkedIn Facebook YouTube
Inloggen
Naar boven