Vacatures

Docent wiskunde (Denekamp)

Ben jij de docent wiskunde die onze onderbouwleerlingen van het vmbo op betrokken wijze kennis van wiskunde bijbrengt? Wil je tijdelijk aan de slag op onze school in Denekamp? Reageer dan op deze vacature!
Lees meer

Docent Nederlands (Deventer)

Ben jij docent Nederlands en wil je leerlingen enthousiasmeren voor je vak? Zoek jij een tijdelijke, parttime baan op een school in Deventer? Reageer dan op deze vacature!
Lees meer

Docent Nederlands (Deventer)

Ben jij docent Nederlands en heb jij de juiste klik met leerlingen uit de doelgroep vmbo-kader? Begin jij 2015 graag met een nieuwe baan in Deventer? Reageer dan nu op deze vacature!
Lees meer

Agenda

Deadline aanvraag extra reiskostenvergoeding

08-01-2015

Stichting Carmelcollege biedt haar medewerkers de mogelijkheid om een extra netto vergoeding te ontvangen als tegemoetkoming in de reiskosten voor woon-werkverkeer. Deze vergoeding wordt uitbetaald in het salaris van december 2015.

Wil je gebruikmaken van dit voordeel? Onderneem dan zelf actie!
De deadline hiervoor is 8 januari 2015.

Lees meer

Studiedag Waardengericht Leren

15-01-2015

Op donderdagmiddag 15 januari vindt de jaarlijkse studiedag Waardengericht Leren plaats in Deventer. Het thema van deze middag is: “Werken aan verbinding in een pluriforme samenleving”.

Lees meer

Bijeenkomst werkgroep Waardengericht Leren

29-01-2015

De Carmelwerkgroep Waardengericht Leren bestaat uit collega's van het bestuursbureau en onze scholen. Zo'n vijf keer per jaar komt de werkgroep in Deventer bij elkaar.

Lees meer

Uitgelicht

Carmel Magazine

Carmel Magazine

Het decembernummer van Carmel Magazine is uit! In dit nummer lees je onder andere de volgende artikelen:
学中文丰富我们的生活, beweging naar de waarde(n) van Carmel, meer ruimte voor maatwerk en over de krimp en kracht van creativiteit.

Lees meer
Leerling en leraar

Leerling en leraar

“De goede leraar maakt het verschil voor leerlingen, dus de leraar centraal!” “Het draait allemaal om de ontwikkeling en de vorming van de leerling, dus de leerling centraal!” Twee veelgehoorde stellingen die beide goed verdedigbaar lijken én elkaar lijken uit te sluiten.

Lees meer